Galerija fotografija

Opšte informacije

Steigenberger Aqua Magic 5*

Hurgada
All inclusive 
Aqua park(Splash sertifikat)
Avio leto 2018

Egipat 2018 Hurgada - Steigenberger Aqua Magic 5*

Opis Smeštaja

Hurgada, Memša/Egipat

Lokacija:Hotel je otvoren početkom 2014.godine i nalazi se u novoj turističkoj zoni Memša, preko puta hotela Steigenbeger al dau Beach, 5 km od centra Hurgade i 3 km od aerodroma.  

Sve sobe poseduju: SAT LCD TV, klima uređaj, kupatilo sa tušem, mini bar, wireless internet (uz doplatu), sef i telefon.

Standardne sobe su večine 24 m2, imaju prozor od poda do plafona ili francusku lođu i pogled na bazen ili vrt.

Deluxe sobe su veličine 45 m2, imaju terasu/balkon i pogled na promenadu ili bazen.

Superior sobe su veličine 34 m2, imaju terasu/balkon i pogled na vrt ili bazen.

Family suite sobe su veličine 68 m2, imaju terasu/balkon i pogled na promenadu ili more.

Sadržaji hotela: Hotel ima peščanu plažu koja je udaljena od recepcije oko 400m (sa druge strane promenade) sa besplatnom upotrebom ležaljki i suncobrana. Jedan manji deo je sa koralnim grebenom, što privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet, a veći deo je lepo uređena kupališna zona sa plitkom vodom. Od ostalih sadržaja, hotel poseduje glavni bazen (greje se tokom zime), aqua park (Splash sertifikat) lazy river (450m), fitness, staza za trčanje, dnevna i večernja animacija, boćanje i odbojka, bazen za odrasle, dečiji klub, wifi internet u javnim prostorijama, a uz doplatu diving i aqua centar, golf teren, stoni tenis, mini fudbal, bilijar, spa centar. Lepo uređen hotelski kompleks je idealan za porodice sa decom i sve one koji vole aqua park i vodene sportove. Poseduje 705 smeštajnih jedinica.

 

Uslovi i napomene

Cena uključuje
Avio prevoz na relaciji Beograd-Hurgada–Beograd kompanijom AIR CAIRO ( Airbus 320)
Prevoz prtljaga: 20 kg po osobi.
Noćenje u standardnim dvokrevetnim sobama u izabranom hotelu na bazi navedene usluge.
Transfere aerodrom – hotel - aerodrom u Hurgadi klimatizovanim autobusima ili minibusevima.
Usluge predstavnika agencije.
Troškove organizacije putovanja.
Deca starija od dve godine koja po hotelskim pravilima borave besplatno u hotelima plaćaju samo avio kartu i transfere u Hurgadi, kao i aerodromske takse, imaju svoje sedište u avionu i koriste zajednički ležaj u hotelskoj sobi sa dve odrasle osobe.
Cena ne uključuje
Sve avio takse iznose 40 € i YQ taksa iznosi 25 € (ukupno 65 €).
Visina iznosa doplate za gorivo ( YQ taksa) zavisiće od aktuelne cene goriva pred realizaciju leta
Takse su podložne promenama i ne mogu se platiti u ratama
Doplate za sobe sa pogledom na more, porodične sobe, itd..
Dobrovoljno putno zdravstveno osiguranje (za Egipat nije obavezno ali toplo preporučujemo).
Fakultativne izlete koje u Hurgadi organizuje naš ino-partner.
Egipatsku vizu (25 US$ po pasošu) koja se dobija na aerodromu u Hurgadi pre pasoške kontrole
Deca do dve godine plaćaju samo egipatsku aerodromsku taksu 50 €, nemaju svoje sedište u avionu i autobusu, kao ni ležaj u hotelu, a imaju ishranu u hotelu.

Program putovanja

Program putovanja
Prvi dan Beograd – Hurgada Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla 2 sata pred predviđeno poletanje aviona. Predviđeno vreme polatanja aviona za Hurgadu (let SM 388) je oko 05:30. Obrok u avionu. Predviđeno slatanje na aerodrom Hurgada oko 10:00. Transfer do hotela. Slobodno vreme. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima, večera i noćenje.
drugi do predposlednjeg dana-Hurgada Boravak u hotelu na osnovu izabrane usluge, vreme za odmor i fakultativne programe.
predposlednji dan - Hurgada Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika I prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.
poslednji dan – Hurgada – Beograd Poletanje aviona (let SM387) za Beograd u 02:00. obrok u avionu. Dolazak na aerodrom Beogradu je predviđeno u 05:30. Kraj programa.

Izleti



POPODNEVNI KVAD SAFARI SA VEČEROM
Pripremite se za neobično iskustvo i podelite par sati sa životom beduina. Na putu ka beduinskom selu u vozilu sa pogonom na sva 4 točka, uživaćete u panorami planina i mora. Odmaraćete se u beduinskom šatoru, uživaćete u čaju i kratkom jahanju kamila. Sledi tipična beduinska večera koja uključuje salate, pirinač, koftu ( meso spremljeno na tradicionalan način), piletinu, mineralnu vodu i sok. U selu ćete naći i različite biljke koje beduini koriste u tradicionalnoj medicini.U povratku ka Hurgadi predviđeno je i jedno stajanje u pustinji radi posmatranja prelepog zvezdanog neba.Vreme: polazak iz hotela oko 14 h. Povratak oko 20 h. Vremena su približna i zavise od lokacije hotela i biće potvrđena od strane predstavnika na lokaciji. Cena: oko 35 € po osobi.

GIFTUN PARADISE (pauza i ručak na Gifun ostrvu)
Plovidba do ostrva Giftun. Tura uključuje dva stajanja za snorkeling. Opuštanje na plaži na ostrvu gde će biti poslužen ručak u restoranu Paradise. Otvoreni bife uključuje ribu, lignje, piletinu, pirinač, voće. Oprema za snorkeling je uključena u cenu. Pića nisu uključena u cenu.Vreme: polazak iz hotela oko 08 h / 09 h, povratak oko 16 h / 17 h. Vremena su okvirna, i zavise od lokacije hotela. Moraju biti potvrđena od strane predstavnika na destinaciji. Cena: oko 30 € po osobi ( deca do 12 god. plaćaju 50 % cene za odrasle).

JEDNODNEVNI IZLET DO LUKSORA ( AUTOBUSOM)
Izlet uključuje: asistenciju predstavnika, prevoz do Luksora klimatizovanim vozilom, obilazak znamenitosti Luksora sa egiptologom (Dolina Kraljeva, hram kraljice Hatšepsut, Memnonovi kolosi, hramovi Luksor i Karnak), ručak u hotelu sa 5* u Luksoru.Vreme: polazak iz hotela oko 06 h, povratak oko 22 h. Vremena su okvirna i zavise od lokacije hotela. Moraju biti potvrđena od strane predstavnika na destinaciji.Napomena: cena ne uključuje ulaz u Tutankamonovu grobnicu u Dolini kraljeva, gde je broj ograničen na 150 posetilaca dnevno, uz prethodnu rezervaciju.Prijava za izlet mora biti urađena 48 sati unapred. Cena: oko 70 € po osobi ( deca do 12 god. plaćaju 50 % cene za odrasle).

JEDNODNEVNI IZLET DO KAIRA ( AUTOBUSOM )
Izlet uključuje: asistenciju predstavnika, prevoz do Kaira klimatizovanim vozilima ( oko 480 km), obilazak znamenitosti Kaira sa egiptologom ( Nacionalni muzej, plato Giza sa piramidama, Sfingom i Dolinskim hramom Kefrena, Khan El Khalili bazar), ručak u lokalnom restoranu sa 5*, vožnja felukama po Nilu.Vreme: polazak iz hotela oko 04.30 h, povratak oko 22 h. Vremena su okvirna i zavise od lokacije hotela, moraju biti potvrđena od strane predstavnika na destinaciji.Napomena: u cenu izleta nisu uračunate ulaznice za sobu sa mumijama u muzeju, piramide i Sunčev brod kod piramida.Prijave za izlet moraju biti najmanje 48 sati unapred. Cena: oko 70 € po osobi ( deca do 12 god. plaćaju 50 % cene za odrasle).

Uslovi i napomene

OPŠTE INFORMACIJE I NAPOMENE
Cene su izražene u evrima ili dinarima. Plaćanje se vrši isključivo u dinarima prema prodajnom kursu Banke Intesa na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak
duga se izražava u evrima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga organizator zadržava pravo korigovanja cena na neplaćeni deo aranžmana.
Uslovi i načini plaćanja
1. 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% najkasnije 10 dana pre putovanja
2. 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% u 3 jednake mesečne rate čekovima građana
3. platne kartice (Visa, Dina, Master, Maestro, American Express)
4. 50% prilikom rezervacije, a ostatak od 50% do 6 jednakih mesečnih rata BEZ KAMATE – ovaj način plaćanja važi samo za korisnike kreditnih platnih kartica Banke Intesa
(Visa, Master i American Express) i direktne prijave i uplate u turističkoj agenciji Faros Tours.
NAPOMENA: Aranžmani koji obuhvataju rane rezervacije podležu različitom načinu plaćanja u odnosu na redovan cenovnik (prema pravilima hotelijera).
Osiguranje
- Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku putno zdavstveno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i
tarifama osiguravača.
- Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije do određenog
iznos
- U slučaju nastanka osiguranog slučaja , u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenom uslovima zdravstvenog putnog
osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja
iste.
Napomene u vezi smeštaja
- Potvrda rezervacije hotela ili drugog smeštajnog objekta se dobija 48 sati po uplati akontacije (ne računajući subotu i nedelju). U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo
na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili na promenu rezervisanog objekta.
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela,
kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da
traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti lanč
paketom.
- Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga
koja je naplaćena.
- Treći i / ili četvrti ležaj, u najvećem broju objekata, je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u vašoj sobi
- Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje
organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici.
- Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost,
jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po
principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana.
Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
Vize/Putne isprave
- Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju, kao i zemalja kroz koje prolaze i da sami, blagovremeno, obezbede
potrebne isprave.
- Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i
overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini.
- U slučaju neodobravanja vize od strane imigracionog odeljenja određene zemlje, agencija organizator ne snosi odgovornost za nedobijanje iste a iznos troškova viziranja se ne
refundira. U slučaju da putnik kome je već odobrena i izdata viza za određenu zemlju odustane od putovanja, iznos troškova vize se ne refundira.
- Putna isprava/pasoš mora da važi najmanje 6 meseci od dana završetka aranžmana. U suprotnom može doći do problema sa graničnom policijom pri ulasku/izlasku iz zemlje, za šta
organizator putovanja ne snosi odgovornost.
Prevoz avionom
- Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija. Vremena poletanja i sletanja aviona su data po lokalnim vremenima. -Agencija nije u mogućnosti da garantuje vreme polaska po
kojem će redovni i čarter letovi biti realizovani. Vreme leta se najčešće objavljuje dva dana pre realizacije programa. Na čarter letovima ne postoje klase sedišta, tako da nije moguće
unapred rezervisati određeno sedište u avionu, već se to radi na aerodromu, prilikom čekiranja.
- Prema neđunarodnim standardima, u slučajevima kašnjenja letova, avio-kompanija preuzima brigu o putnicima.
PRTLJAG: Kod putovanja avionom, putnik može da ponese maksimalno 20 kg prtljaga. U slučaju veće količine prtljaga , organizator putovanja ne snosi rizik da avio kompanija naplati
dodatni višak prtljaga. U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, tečnosti iznad 100 ml, gelovi, sprejevi i pene.
Ukoliko Vam je prtljag izgubljen ili oštećen, po dolasku na aerodrom obavestite agenta avio-kompanije. Za obeštećenje u slučaju oštećenja ili potpunog gubitka prtljaga, nadležan je
avio prevoznik.
Cene i napomene za decu
- Cene za decu važe samo uz pratnju dve punoplatežne osobe.
- Dete do 2 godine starosti putuje najčešće besplatno. Dete ove starosti nema sedište u avionu ili autobusu, ishranu, ni krevet u hotelu ili drugom tipu smeštajnog objekta.
- Dete koje ima besplatan smeštaj u hotelu ili drugom tipu smeštajnog objekta plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu ili autobusu, obroke i ostale usluge osim sopstvenog
kreveta.
- Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.
- Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove
proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Predstavnik agencije
- Predstavnik je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili
eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
- U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka.
Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
- Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije ( krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,...) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino
ovlašćen da Vam pomogne u posredovanju između Vas i nadežnih organa.
- Obaveštenje o lokalnom predstavniku, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog
putovanja.
Putna dokumenta
- Avionske karte, vize, vaučeri, i ostala dokumenta biće uručene putnicima: na aerodromu Beograd, 2h pre zakazanog vremena poletanja od strane aerodromskog predstavnika, na
šalteru agencije; putem elektronske pošte; lično, u poslovnici agencije.
- Planirajte vreme za put do mesta polaska, zbog mogućih zakašnjenja (saobraćajne gužve, radova na putu i sl.). Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao zbog
zakašnjenja u dolasku na aerodrom da se prijavi za let ili na mesto sastanka (za autobuske aranžmane). Za te putnike primenjivaće se otkazne uzanse iz OPŠTIH USLOVA PUTOVANJAkao
da su odustali na dan polaska.
- Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.

Organizator: Faros Tours D.O.O OTP 27/2012

Share →