Galerija fotografija

Opšte informacije

Hotel Kosta Palace 4*

Grad Kos
Najam ili noćenje sa doručkom 
Nalazi se 150m od plaže, u centru grada 
Avio čarter 2018

Dinarski deo 1990,00 din.

od 28.12.2017 za uplate do 31.01.2018

Kos letovanje 2018 Kosta Palace 4*

Opis Smeštaja

Ostrvo Kos, grad Kos/ Grčka

Usluga: Noćenje sa doručkom (kontinentalni doručak)
Lokacija: Hotel se nalazi 300m od gradske šljunkovite plaže, preko puta nove marine i 600m od centra grada Kosa.
Hotelski sadržaj: Hotel ima recepciju, TV salu, restoran, bar.
Sobe: Hotel je kompletno renoviran 2007. godine. Standardne sobe imaju klima uređaj (uz doplatu na licu mesta), telefon,
frižider, kupatilo sa tušem, balkon.

Uslovi i napomene

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:  Povratna avio karta na relaciji Beograd – Kos– Beograd (čarter let)  Transferi na Kosu aerodrom – hotel – aerodrom  Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika na bazi 10 noćenja  Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja
U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:

 Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 31.80€ za odrasle i decu preko 2 godine (taksa u Beogradu 14.10€, taksa u Grčkoj 16.72€, DCV taksa 0,98eur); deca od 0-2 godine ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu.

 (YQ taksa) doplata za gorivo 10 € po osobi (odrasli i decu preko 2 godine), placa se u agenciji uz aranzman. Iznos takse je podlozan promeni.

 Dinarski deo aranzmana,odrasli i deca preko 2 godine starosti, u iznosu od 1.990,00 dinara

 Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela)  Međunarodno putno osiguranje. Obezbedjenje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog .

 ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA. Više informacija potražite u agenciji ili na našem sajtu.

 Boravišna taksa. Ista se plaća direktno recepciji hotela. U trenutku postavljanja programa cena po sobi po danu iznosi :
0.50€ za htl 2*/ 1*, 1,5€ za htl 3*, 3€ za htl 4* I 4€ za htl 5*; 0.25€ za apt 1key-2key, 0.50€ za apt 3key, 1€ za apt 4key.  Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika

USLOVI I NACIN PLAĆANJA:

 Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Banca Intesa na dan uplate. 

 Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo aranžmana i avio takse isplaćuje se najkasnije do 20 dana pre polaska na put gotovinski, karticom, čekom ili virmanski. U slučaju docnje, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se storniranje rezervacije a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.

 Odloženo plaćanje čekovima građana: Prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene aranžmana. Preostali deo aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima građana. Posledanja rata ne može biti posle 30.11.2018. Datumi realizacije su 10. 20. i 30. u mesecu.  Odloženo plaćanje na 7 rata platnim karticama Banke Intesa: Prilikom prijave plaća se 40% paket aranžmana sa
realizacijom odmah. Preostalih 60% paket aranžmana plaća se najkasnije do 20 dana pre polaska odloženim plaćanjem na 6 jednakih mesečnih rata platnim karticama Banke Intesa (važi za uplate u poslovnicama MEDITERANEO Holidays.). Aerodromske takse ne spadaju u mogućnost odloženog plaćanja aranžmana.  Platnim karticama (Visa, Master, i Dina ).

 Virmanska uplata fizičkih i pravnih lica sa rokom uplate od dva dana od datuma izdavanja profakture ili prijave.U slučaju promene kursa dinara na dan uplate, nenaplaćeni deo podleže promeni i doplati (valutna klauzula).

Program putovanja

Program putovanja:
1. dan Beograd -Kos: Turistički aranžman započinje 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona sastankom kod šaltera 705 na Terminalu 1 aerodroma Nikola Tesla i preuzimanjem putne dokumentacije od predstavnika agencije. Putnik pristupa šalteru za predaju prtljaga šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzima služba aerodroma i kabinsko osoblje. Čarter let. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 16h a moze biti i ranije u slučaju raspolozivosti), noćenje. (Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće, može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza a u
zavisnosti od udaljenosti i razudjenosti izabranog smeštaja. Moguć je prevoz prtljaga drugim vozilom. Ulazak u sobe je posle 16h a može biti i ranije ukoliko postoje slobodni kapaciteti. Raspored soba odredjuje isključivo recepcija.
2. do predposlenji dan - Kos: Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u cenovniku.
Poslednji dan Kos- Beograd: Napuštanje soba do 12h, slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška
kontrola. Direktan čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd. Završetak usluge.

Napomene

Popust za decu se odnosi samo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se plaća i uzima po ličnom zahtevu, a u nekim hotelima može biti besplatno. Putnik je u obavezi da najavi krevetac prilikom sklapanja ugovora

PROMO SOBA – Ograničeni broj standardnih soba po reklamnoj tarifi. NA ili SC,RR – Najam,bez ishrane; ND ili BB – Noćenje sa kontinentalnimn doručkom ; PP ili HB – polupansion (2 obroka, obično doručak/večera, piće nije uračunato u cenu); AI - Sve uključeno 
1/2 soba – Standardna dvokrevetna soba; Superior soba/de lux soba/executive – soba koja se po nekim svojstvima
razlikuje od standardne sobe (pogledu, kvadraturi, novijem namestaju, opremljenosti ili renoviranosti); Family
soba/Suite/Junior suite - sobe veće kvadrature od standardne da bi mogle da prime više osoba. Obično su kreveti za
dodatne osobe pomoćni ležajevi i razlikuju se od prva dva kreveta ili bračnog ležaja; Singl soba – jednokrevetna soba;
Studio – jedna prostorija u kojoj se nalazi spavaći deo i kuhinja; Apartman – 2 prostorije pri čemu je spavaći deo odvojen
od kuhinje; 2 bedroom apartman - 2 sobni apartman, sastoji se iz 2 spavaće sobe i kuhinje sa trpezarijom; Masionette – smeštajna jedinica na dva nivoa, obično se soba nalazi na galeriji (spratu), a kuhinja u donjem delu pri čemu su povezani
stepenicama te obično imaju niži / kosi plafon; Bungalow – poseban deo hotela van glavne zgrade. Moguće kao male
zgrade ili kompleks zgrada sa izdvojenim smeštajnim jedinicama; Pax- Osoba, ADL- odrasla osoba; Dete –osoba do
navedene starosne dobi kao dodatna osoba u dvokrevetnoj; INF- dete do 2 godine starosti; III ili IV osoba- dodatne osobe
u dvokrevetnoj sobi a starije od kategorije definisane za dete; SV - soba sa pogledom na more, SSV- soba sa bočnim
delimičnim pogledom na more, SF- soba okrenuta direktno ka moru (sea front); RV- pogled na more se nazire usled
mogućeg rastinja, drugih zgrada i sl; GV- pogled na bastu, PV-pogled na bazen, MV ili BV –pogled na pozadinu hotelskog
kompleksa ili baštu, Annex – dodatna zgrada, pored glavne zgrade; A/C, klima – klima uredjaj; Free-besplatno;
WiFi-bežična internet konekcija (nije obavezno besplatna, ovim se precizira njeno postojanje),
VREME POLETANJA AVIONA I DOLASKA NA AERODROM BEOGRAD: Očekivano vreme poletanja aviona za Krit je u
prepodnevnim satima. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, fiskalnim računima, kontaktima predstavnika ili adresom
hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru 705 terminala 1 agencije Mediteraneo
Holidays na aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu je 065-505-9088. Telefon je aktivan tek 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Za sve informacije pre toga pozovite svoje
uplatno mesto.
Obaveza je putnika da dostavi tačan broj mobilnog telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS
poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Obaveštenje putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo
najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz
Beograda, obavezno kontaktirati agenciju. Avio prevoznik je AVIOLET (Air Serbia). Putnici će u avionu biti posluženi
sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg
težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8kg koji odgovara standardu AIR SERBIA 40 x20 x 55cm. Napominjemo da se svaki
dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je podložna promeni (6€ po
kilogramu u sezoni 2017-informativno). Let Beograd – Kos traje oko 1h i 50 min.
Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se
po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema
uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta
kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma.
Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle
ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka..
Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji se čekiraju ili
prtljag predaju medju poslednjima ili kasne na let.
NAPOMENA ZA GOSTE KOJI KORISTE SAMO AVIO PREVOZ: Molimo Vas da najkasnije 24h pred povratak kontaktirate našeg
predstavnika na destinaciji kako biste saznali tačno vreme povratka. Kontakt našeg predstavnika ćete dobiti na aerodromu
Nikola Tesla na šalteru agencije Mediteraneo Holidays prilikom uručivanja putne dokumentacije.

NAPOMENA:  Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti
predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora
 Organizator savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.  Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa
hotela poput interneta, sefa, klima uredjaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predvidja njihovo postojanje u hotelu
i ne podrazumeva besplatno korišćenje već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije.
Besplatan internet ili WIFI oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće
je da je isti obezbedjen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.  Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uredjaj i TV, fena za kosu, pegle i sl.
uredjaja traži deponovanje odredjenog iznosa kao sredstvo obezbedjenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uredjaja.  Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave
za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosledjen recepciji (hotel ne mora
posedovati klima uredjaje u svim sobama hotela te raspoloživost istih je na upit stoga je najava od velike važnosti jer
se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih)  Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno se ne garantuju.
Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.
U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne
ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu a neispunjenu
uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate).
Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.  Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima,
moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrdjivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća
novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.  Gost preuzima brigu čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.  Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
Putnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rodjenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM
mogu imati problema prilikom ulaska u grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete
Konzularno odeljenje Grčke Ambasade  Putnik je obavezan da poseduje MEDJUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi.
Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih
sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.  Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji
upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen
podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku
u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rodjenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja.
Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos
štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
 Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg
dana je najkasnije do 12h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz
nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.  Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv pomoćni ležaj i može biti
drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na
komfor putnika.  Opis AI usluge nalazi se odštampan uz program putovanja. Takodje je objavljen na sajtu www.mediteraneo.rs.
Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno  Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima
može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)  Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi.  Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored
autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće
biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvaznije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku,
po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info sastanku.
Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava.  U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija,
apartmani, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i
pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...)  Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera.
Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).  Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto
nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili
primenu tople vode samo u odredjenim delovima dana (obično 17-21h).  Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace,
posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u
tehnički ispravnom stanju  U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili
otudjenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domui (različite
vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. +
Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementom zvanom kitchenet (sve u 1) za
kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.  Rezervacije hotela koje su radjene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u
slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu.
Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su
odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.  Na web sajtu www.mediteraneo.rs nalaze se informacije koje Vam mogu biti od pomoći tokom Vašeg boravka u
Grčkoj ali i pre polaska na putovanje. (rubrika INFORMACIJE u gornjem meniju a možete ih uzeti i u agenciji)  Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program)  Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE
PU Peć), Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu  Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno
članom 14 Opštih uslova putovanja organizatora, nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama.
Opšti uslovi putovanja su sastavni deo ugovora o putovanju  Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100. Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije
5 dana pre početka putovanja. Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora “ Mediteraneo holidays “
uskladjeni sa YUTA standardima
Organizator putovanja: MEDITERANEO Holidays, Sedište: Slavonskih brigada 31, Beograd, Licenca br OTP 138/2010 od
06.02.2010. U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garanciju putovanja u visini od 300.000EUR.
Ugovor o garanciji putovanja je broj 0057/2016 od 25.01.2016 zaključen sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom
asocijacijom tirustičkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul.Kondina br.14 koja se aktivira kod Nacionalne aosicijacije
turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, 011 3228 687, prijavom na adresu YUTA, Beograd, ul.Kondina br 14 ili na
mail: garancijaputovanja@yuta.rs
Polisa broj 300050442 od 25.01.2016god. Akcionarskog društva za osiguranje “DDOR Novi Sad

Share →

Sajt CaSA Travel. D.o.o koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice.

Više o kolačićima pročitajte u Uslovima korišćenja i politici privatnosti.