• Letovanje 2018 Santorini Armonia 3* Hotel

Galerija fotografija

Opšte informacije

Santorini Armonia 3* Hotel

Mesto Kamari
Noćenje sa doručkom
Udaljenost od plaže 50m
Sezona 2017
Prevoz Avio

Dinarski deo 1.990,00 po osobi 

od 27.12.2017 važi do 31.01.2018

Santorini Armonia 3* Hotel

Opis smeštaja

Santorini, Kamari/Grčka

Usluga: Noćenje sa doručkom (švedski sto-samoposluženje).
Hotelski sadržaj: Hotel se nalazi u mestu Kamari na 50m od plaže, u mirnom kraju, oko 200 m od centra Kamarija.
Hotelski sadržaj: Hotel Ima recepciju, TV salu, salu za doručak, otvoreni bazen sa ležaljkama i suncobranima, bastu, bar,sef (uz doplatu).
Sobe: Sve sobe imaju kupatilo, klimu (uključena u cenu),telefon, radio, SAT TV, frižider, terasu

Uslovi i napomene

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO:

· Povratna avio karta na relaciji Beograd – Santorini – Beograd (čarter let)
· Transferi na Santoriniju aerodrom – hotel – aerodrom
· Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika na bazi 10 noćenja
· Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:

 Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 38.28€ za odrasle i decu preko 5 godina, i 16.28€ za decu od 2-5 godina
(taksa u Beogradu 15.30€, taksa u Grčkoj 22€, DCV taksa 0,98eur);
deca od 0-2 godine ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu.
 (YQ taksa) doplata za gorivo 10 € po osobi (odrasli i deca od 2-12 godina), placa se u agenciji uz aranzman. Iznos takse
je podlozan promeni.
 Dinarski deo aranzmana,odrasli i deca preko 2 godine starosti, u iznosu od 2.000,00 dinara
 Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela)
 Međunarodno putno osiguranje. Obezbedjenje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza
putnika te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog .

 ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA. Više informacija
potražite u agenciji ili na našem sajtu.
 Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika

USLOVI I NACIN PLAĆANJA:
 Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Banca Intesa na dan uplate. Informaciju o kursu možete pogledati na sajtu agencije www.mediteraneo.rs ili na www.bancaintesa.rs ili pozivom poslovnice.
 Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana.
Preostali deo aranžmana i avio takse isplaćuje se najkasnije do 20 dana pre polaska na put gotovinski, karticom, čekom ili virmanski. U slučaju docnje, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se storniranje rezervacije a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova..
 Odloženo plaćanje čekovima građana: Prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene aranžmana. Preostali deo aranžmana moguće je uplatiti valutiranim čekovima građana. Posledanja rata ne može biti posle 30.11.2017. Datumi realizacije su 10. 20. i 30. u mesecu.
Aerodromske takse ne spadaju u mogućnost odloženog plaćanja aranžmana.
 Platnim karticama (Visa, Master, i Dina ).
 Virmanska uplata fizičkih i pravnih lica sa rokom uplate od dva dana od datuma izdavanja profakture ili prijave.
U slučaju promene kursa dinara na dan uplate, nenaplaćeni deo podleže promeni i doplati (valutna klauzula).
NAPOMENA:
 Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora
 Organizator savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
 Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uredjaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predvidja njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije.
Besplatan internet ili WIFI oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbedjen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.
 Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uredjaj i TV, fena za kosu, pegle i sl. uredjaja traži deponovanje odredjenog iznosa kao sredstvo obezbedjenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uredjaja.
 Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosledjen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uredjaje u svim sobama hotela te raspoloživost istih je na upit stoga je najava od velike važnosti jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih)
 Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno se ne garantuju. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.
U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
 Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju nepotvrdjivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
 Gost preuzima brigu čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.
 Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
Putnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rodjenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska u Grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete Konzularno odeljenje Ambasade Grčke.
 Putnik je obavezan da poseduje MEDJUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi.
Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanihsredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje

 Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rodjenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
 Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
 Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.
 Opis AI usluge nalazi se odštampan uz program putovanja. Takodje je objavljen na sajtu www.mediteraneo.rs. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno
 Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
 Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi.
 Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvaznije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info sastanku.
Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava.
 U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...)
 Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera.
Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).
 Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u odredjenim delovima dana (obično 17-21h).
 Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju
 U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otudjenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domui (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. + Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementom zvanim kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
 Rezervacije hotela koje su radjene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu.
Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
 Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program)
 Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE PU Peć), Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu
 Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14 Opštih uslova putovanja organizatora, nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama.
Opšti uslovi putovanja su sastavni deo ugovora o putovanju
 Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100. Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja. Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora “ Mediteraneo holidays “ uskladjeni sa YUTA standardima, Licenca br OTP 138/2010 od 06.02.2010.  

 

Program putovanja

1. dan Beograd - Santorini: Turistički aranžman započinje 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona sastankom kod šaltera na aerodromu Nikola Tesla i preuzimanjem putne dokumentacije od predstavnika agencije. Putnik pristupa šalteru za predaju prtljaga, šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzima služba aerodroma i kabinsko osoblje. Čarter let. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 16h a moze biti i ranije u slučaju raspolozivosti), noćenje. (Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće, može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza a u
zavisnosti od udaljenosti i razudjenosti izabranog smeštaja. Moguć je prevoz prtljaga drugim vozilom. Raspored soba odredjuje isključivo recepcija.
2. - predposlenji dan - Santorini: Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u cenovniku.
Poslednji dan Santorini - Beograd: Napuštanje soba do 12h, slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan čarter let do Beograda sa medjusletanjem na Karpatos. Dolazak u Beograd. Završetak usluge.
Popust za decu se odnosi samo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se plaća i uzima po ličnom zahtevu, a u nekim hotelima može biti besplatno. Putnik je u obavezi da najavi krevetac prilikom sklapanja ugovora

Avionski prevoz

VREME POLETANJA AVIONA I DOLASKA NA AERODROM BEOGRAD: Očekivano vreme poletanja aviona za Santorini je u poslepodnevnim satima. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, fiskalnim računima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije Mediteraneo Holidays na aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu je 065-505-9088. Telefon je aktivan tek 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Za sve informacije pre toga pozovite svoje uplatno mesto.
Obaveza je putnika da dostavi tačan broj mobilnog telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Obaveštenje putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju. Avio prevoznik je AVIOLET (Air Serbia). Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8kg koji odgovara standardu AIR SERBIA 40 x20 x 55cm. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je podložna promeni (6€ po
kilogramu u sezoni 2017-informativno).
Let Beograd – Santorini traje oko 1h i 45 min. Let Santorini - Karpatos oko 35 min, Let Karpatos - Beograd oko 1h 55min.Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma.
Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka..
Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji se čekiraju ili prtljag predaju medju poslednjima ili kasne na let.

Share →