Galerija fotografija

Opšte informacije

Mikonos hotel Mykonian
Ambassador & Thalassa spa 5*

Mesto: Platis Jalos
Usluga: Noćenje sa doručkom
Udaljenost od plaže: 200m 
Sezona: 2018
Prevoz: Avio

Mikonos leto 2018 Mykonian ambassador & thalassa spa 5*

Mikonos / Grčka

Hotel predstavlja luksuzni kompleks građen u tradicionalnom stilu. Nalazi se na 200 metara od plaže Platis Jalos. Hotel pripada lancu "The Myconian Collection".

Kategorija: 5*

Hotel poseduje 67 deluks soba i 2 Junior apartmana, recepciju, sef, restoran, 2 bara (jedan u holu drugi pored bazena), TV sobu, dečije igralište, frizerski salon, bazen, đakuzi, saunu, teretanu, terene za tenis, skvoš i mini golf, stolove za stoni tenis, parking i kongresnu salu.

Sobe imaju klimu, SAT TV, direktan telefon, mini liniju, DVD plejer,Wifi, sef, mini bar, kupatilo sa fenom i balkon.

Uslovi i napomene

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA

Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Banca Intesa na dan uplate.

a) UPLATA U CELOSTI

b) UPLATA DO POLASKA

Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene paket aranžmana. Preostali deo aranžmana i avio takse isplaćuje se do 20 dana pre polaska na put gotovinski, karticom, čekom ili virmanski. Kupovina samo AVIO KARTE podrazumeva naplatu 100% prilikom sklapanja ugovora o putovanju. Otkaz avio karte 30-20 dana pre polaska tarifira se 50%, 19-10 dana 80%, kraće od 10 dana pre polaska kompletnim iznosom.

c) ODLOŽENO PLAĆANJE

Čekovima građana-prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene aranžmana. Preostali deo aranžmana moguće je uplatiti čekovima građana do deset mesečnih rata. Posledanja rata ne može biti posle 30.11.2016. Datumi realizacije su 10. 20. i 30. u mesecu.

d) PLATNE KARTICE

-Popust za decu se odnosi samo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe. Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu. Krevetac za bebe se uzima na lični zahtev i plaća se na recepciji,(u nekim hotelima može biti besplatan).

SPECIJALNA NAPOMENA ZA OVAJ ARANŽMAN:

- Za putnike koji rezervisu hotele sa 5* na Mikonosu, na Santoriniju će smeštaj biti organizovan u mestu Kamari u hotelima sa 4*. Gosti koji su uplatili studija ili hotele sa 2*,3*,4* na Mikonosu biće smešteni u istu kategoriju hotela na Santoriniju u mestu Kamari, max. udaljenost od plaže do 600m.
- Prva i poslednje dve noći su obavezne na Santoriniju. Hotel na Santoriniju će biti saopšten prilikom dolaska na ostrvo. Hoteli su klasifikovani od strane nacionalne turističke organizacije i smeštaj mora odgovarati službenoj kategorizaciji. Svi objekti na Santoriniju iz programa se nalaze u mestu Kamari udaljenosti od plaže do 600m, ime objekta ce biti saopšteno gostima prilikom dolaska na Santorini. Doplata za klimu (na Santoriniju) postoji u hotelima sa 2 *, studiju ili apartmanu. U hotelima sa 3*i 4* klima je besplatna. Sobe u hotelima – 2* imaju kupatilo i terasu, a hoteli sa 3*i 4* imaju telefon, TV, frižider, klimu, bazen.
- Postoji mogućnost promene reda vožnje zbog vremenskih uslova, kvara broda, promene reda vožnje i sl.
- Brodska karta obuhvata ekonomsku klasu broda (paluba i salon), a u slucaju da ne postoji takva veza, uključen je prevoz brzim brodom ili hidrogliserom bez doplate.
- Transferi na Mikonosu luke/hotela/luka nisu uračunati. Gost za isti koristi po svojoj želji taksi.
- Vanredne okolnosti kao što su vremenske neprilike (oluja, vetar i veliki talasi), kvar broda, štrajk kao i kašnjenje samog gosta može odložiti prevoz brodom. U tom slučaju organizator ne snosi moguće dodatne troškove i neprijatnosti koje putnik može imati. Hoteli su rezervisani od traženog dana bez mogućnosti povraćaja novca za neiskorištene dane a putnik sam snosi trošak svog boravka na destinaciji do momenta nastavka svog putovanja brodom za sledeću destinaciju.
VREME POLETANJA AVIONA I DOLASKA NA AERODROM BEOGRAD:
- Očekivano vreme leta je u prepodnevnim satima (podatak o vremenu polaska je informativnog karaktera), potvrdu vremena avio kompanija će objaviti 48h pre poletanja.
- Obaveza je putnika da dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, fiskalnim računima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru 705 terminala 1 agencije Mediteraneo Holidays na aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu je 065-505-9088. Telefon je aktivan 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Obaveštenje putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.
Avio prevoznik je AVIOLET (Air Serbia).
- Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu.
- Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8kg koji odgovara standardu AIR SERBIA. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je podložna promeni (6€ po kilogramu u sezoni 2015-informativno).
- Let Beograd – Santorini traje oko 1h i 45 min. Let Santorini-Karpatos oko 35 min, Let Karpatos-Beograd oko 1h55min.
- Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema uticaja i koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma Nikola Tesla.
- Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba.
- Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju medju poslednjima ili kasne na let.
NAPOMENA ZA GOSTE KOJI KORISTE SAMO AVIO PREVOZ: Molimo Vas da najkasnije 24h pred povratak kontaktirate našeg predstavnika na destinaciji kako biste saznali tačno vreme povratka. Kontakt našeg predstavnika ćete dobiti na aerodromu Nikola Tesla na šalteru agencije Mediteraneo Holidays prilikom uručivanja putne dokumentacije.

NAPOMENA:

-Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora. Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uredjaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predvidja njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva i besplatno korišćenje već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije.
- Besplatan internet ili WIFI oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.
- Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uredjaj i TV, fena za kosu, pegle i sl. uredjaja traži deponovanje odredjenog iznosa kao sredstvo obezbedjenja, a koji se vraća poslednjeg dana po vraćanju ključa i uredjaja.
- Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima ureñaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev bio prosledjen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uredjaje u svim sobama hotela te raspoloživost istih je na upit stoga je najava od velike važnosti jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih)
- Posebni zahtevi gostiju koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno se ne garantuju. Organizator će iste proslediti hotelu a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, iako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu a ne ispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate).
- Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se
neka rezervacija ne potrvdi.
- U slučaju ne potvrđivanja rezervacije, klijentu se vraća novac u celosti u roku do 48h ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
- Gost preuzima brigu čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.
- Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Putnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rodjenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska u Grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete Konzularno odeljenje Grčke Ambasade
- Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
- Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
- Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i meñunarodno putno osiguranje.
- Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
- Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h.
- Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
- Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl.) što se može odraziti na komfor putnika.
- Opis AI usluge nalazi se odštampan uz program putovanja. Takodje je objavljen na sajtu www.mediteraneo.rs. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno
- Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi
- Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije.
- Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.
Transfer se takođe može obaviti i sa više prevoznih sredstava.
- U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih strukturakupatila (tuš kada ili kada i sl...)
- Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera. Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).
- Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u odredjenim delovima dana (obično 17-21h).
- Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju
- U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme.
- Oprema ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domui (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera za podgrevanje hrane ili kuvanje kafe a nikako za ozbiljno pripremanje obroka
- Rezervacije hotela koje su radjene po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
-  Viza NIJE potrebna državljanima Srbije sa prebivalištem na teritoriji Republike Srbije kao i državljanima Srbije sa pasošem izdatim od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE PU Peć), Viza JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu
- Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14 Opštih uslova putovanja organizatora, nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo ugovora o putovanju
- Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100. Organizator putovanja ima pravo da otkaže program najkasnije 5 dana pre početka putovanja.

Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora “Mediteraneo holidays “ uskladjeni sa YUTA standardima, Licenca br OTP 138/2010 od 06.02.2010.

ARANŽMAN OBUHVATA:

- Povratna avio karta na relaciji Beograd – Santorini – Beograd (čarter let sa medjusletanjem u povratku na Karpatos)
- Grupni transferi na Santoriniju (aerodrom – hotel na Santoriniju– aerodrom)
- Transfer na Santoriniju od hotela do luke i povratno
- Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika – 3 noći na Santoriniju + 6 noći na Mikonosu
- Brodski prevoz Santorini – Mikonos – Santorini, brodom ekonomske klase
- Usluge predstavnika agencije na Santoriniju i troškovi organizacije i realizacije putovanja (Agencija ima predstavnika na Santoriniju a tu uslugu na Mikonosu obavlja ino agent, na engleskom jeziku)

ARANŽMAN NE OBUHVATA:

- Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 38.28€ za odrasle i decu preko 5 godina, i 16.28€ za decu od 2-5 godina (taksa u Beogradu 15.30€, taksa u Grčkoj 22€, DCV taksa 0,98eur); deca od 0-2 godine ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu.
- YQ taksa 10 eur po osobi (odrasli i deca 2-12 god) doplata za gorivo . Iznos takse je podložan promeni.
- Transfer na Mikonosu od luke do hotela i povratno do luke
- Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela)
- Međunarodno putno osiguranje. Obezbeđenje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog . Organizator takođe preporučuje i fakultativnu kupovinu osiguranje od Otkaza aranžmana. Više informacija potražite u agenciji ili na našem sajtu.
- Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika

Molimo putnike da prilikom rezervacije aranžmana dostave kopiju prve strane pasoša i tačan kontakt telefon.

Program putovanja

SA PREVOZOM

Program putovanja:
1. dan Beograd - Santorini: Program putovanja započinje sastankom učesnika na aerodromu Nikola Tesla, Beograd 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona za Santorini, najavljeno vreme leta je u prepodnevnim satima (podatak je informativnog karaktera). Po dolasku na Santorini transfer do apartmana/hotela. Usluga prema programu.
2. do 9. dan - Santorini: Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u cenovniku.
10. dan Santorini - Beograd: Napuštanje soba, slobodno vreme do transfera na aerodrom.Direktan čarter let do Beograda sa međusletanjem na Karpatos. Dolazak u Beograd. Završetak usluge.

Avionski prevoz

MOGUĆNOST KUPOVINE SAMO AVIO KARTE 240€ (DECA 2-12 GOD 199€) + AER.TAKSE

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share →